mandag den 16. april 2012

Vekommen på min nye blog!

Ja velkommen til min helt nye blog om mit helt nye liv som Olivers mor :)
Har tænkt på at starte en ny blog om Oliver og mit nye liv et stykke tid, er så stolt af min lille trold så vil dele det med hele verden ;)

Min plan med bloggen er at fortælle og vise billeder fra mit liv som mor, både børnerelateret og noget helt langt fra, men alt sammen ting som sker i mit nye liv.

Kort præsentation af mig:
Jeg en pige på 21 år som blev mor for første gang 3. marts 2012, sammen med min dejlige kæreste Benjamin. Vi bor i Odder, lidt syd for Århus sammen med vores chihuahua dreng chiago, på halvandet år :) Jeg afsluttede min hg2 sidste sommer, og går nu selvfølgelig på barsel med min guldklump.

Lige et billede af min lille bandit, 5 uger gammel :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar